آرمان سازه پدیده

تولید کننده کوپلر در ایران

آرمان سازه پدیده

تولید کننده کوپلر در ایران

شرکت آرمان سازه پدیده از سال ۱۳۸۵ ه.ش. پس از انجام مطالعات و آزمایشات مکررو با بهره گیری از دانش فنی متخصصین داخلی و خارجی اقدام به تولید وصله های مکانیکی با نام تجاری کوپلر نموده و در این راستا موفق به اخذ استاندارد ملی ایران به عنوان اولین واحد تولیدی در سطح کشوری گردیده است. این واحد با داشتن کادر مجرب و ایجاد واحد کنترل کیفی و آزماشگاه مقاومت مصالح سعی در تولید محصول با کیفیت بالا و قابل رقابت بانمونه های مشابه داخلی و خارجی دارد.

  • ۰
  • ۰

کوپلر تبدیل

این کوپلر با داشتن دو سایز متفاوت در دو طرف امکان اتصال دو آرماتور با قطرهای متفاوت را فراهم می آورد. کوپلرهای تبدیل با اختلاف یک سایز در دو طرف از تولیدات مستمر اتصالات مکانیکی آرمان سازه پدیده بوده و در صورت نیاز مصرف کننده، کوپلر تبدیل با هر سایز درخواستی تولید می شود . این نوع کوپلر برای میلگرد سایز 16 تا 40 در شرکت اتصالات مکانیکی آرمان سازه پدیده تولید می شود همچنین امکان تولید کوپلر به صورت اختصاصی با طول و گام درخواستی برای مشتریان محترم وجود دارد .
لازم به توضیح است جنس کوپلرهای تولیدی اتصالات مکانیکی سهند عموماً فولاد آلیاژی 1.1191 می باشدو پروسه تولید منطبق استاندارد 1.12723و2.12723 بوده و تولید کوپلر های اختصاصی برای موارد خاص امکان پذیر است .

 

این نوع کوپلر در موقعیت هایی از ازه که مقاطع فولادی آن تغییر می یابد به عنوان جایگزین مناسب از over lab کاربرد دارد

  • ۹۸/۰۶/۲۷
  • aspzir aspzir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی